13.10.22

Datan uusi peruukki ♥

Moikka! Tässä muutama aika pikaisesti otettu kuva mun Datasta (Dal Drta). ♥ Näinkin nättinä päivänä oli aika tuulista, mikä oli harmi, mutta kuvista tuli ihan kivoja. En ois itse vaan millään jaksanut mennä kuvaamaan, kun oli aiempiakin kuvia muokkaamatta tässä vaiheessa, mutta onneksi sain itseni lähtemään ulos, kun kerrankin oli niin nätti sää ja mulla oli aikaa. ^^' Ei oo siis oikeen nämä hyvät säät ja mun aika mennyt yksiin viimeaikoina. Aina kun mulla olisi aikaa ottaa nukkekuvia on yleensä ollut aika synkkä sää.
 
 
Datan vaatteet ovat tosiaan Sukidollssin tekemiä. ^^ Tämä asu on Pullip kokoinen, mutta mielestäni passaa hyvin Dalillekkin, vaikka onkin ihan vähän oversized.
 
 
Tää peruukki ei tosiaan ollut mun eka valinta tälle nukelle, mutta otin sen kuitenkin, kun ei sattunut olemaan just sitä minkä oikeesti oisin halunnut tässä tumman ruskeassa värissä. Oon kuitenkin enemmän kuin tarpeeksi tyytyväinen tähän peruukkiin! Oikeestaan ihan hyvä, että sitä minkä meinasin ostaa ei ollutkaan enää, kun tämä sopikin näin hyvin. ^^ Tässä oli tosiaan toisella puolella rusetti, mutta vaihdoin sen ponnariin ja laitoin saman Drtan stock ponnarin toisellekin puolelle.
 
 
 
 
 
Ja extrana vielä yks nökötyskuva lisää. ^^

Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Voi nää on suloisia!!! Tosi kauniit syksyn ruskan värit ja kaunis aurinko, nää tällaiset aurinkoiset syyspäivät on kyllä ihania piristyksiä harmaan tihkusateen vastapainoksi!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html