14.10.22

Pullip Kiyomi saapui ♥

Hei! Keskiviikkona (12.10) tänne saapui Pullip (Beary Fairy) Kiyomi. ♥ Tätä nukkea olen harkinnut kokoelmaani jo tovin, ja nyt kun Pullip Style julkaisi, että heillä on alennus niin pakkohan se oli sitten hankkia, kun sai halvemmalla. ^^ Hänellä oli siis hintaa 103$, normaalisti hän maksaisi 140$. Neidin nimeksi tuli Winnie. ♥






Harmittaa kun niin monella nukkemallilla on nämä tylsät samat luomet, mutta eipä tälle voi mitää. ^^'




En ikinä aiemmin ole kenenkään kuvista edes huomannut, että tässä pupupäähineessä on pieniä sydämiä ja tähtiä! Oon siis katsellut useita kuvia muilta, mutta en silti ollut huomannut tätä yksityiskohtaa ennenkuin kotiutin oman Kiyomin. ^^' Tää päähine on kyllä suloinen, vaikken hirveästi noista rusetin täplistä tykkää.

Sitten kuvia myös ilman päähinettä. Hänen pitkät stock hiukset tulee nyt paremmin esille. ^^ Tämä stock asun huppari on kyllä aika kiva, vaikkei tämmönen täplikäs oo niin mun tyylinen.





Tämän nuken stock silmät ja meikki on kyllä niin kiva. ♥



Ja sit piti vielä uusiksi laittaa pupupäähine nukelle kaikkien muidenkin stock vermeiden kanssa. On se vaan niin söpö! ♥


Näistä kahdesta pysty kuvasta tuli mun suosikkeja. ♥


Ja loppuun perinteiset laatikonavaamis kuvat!





Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Voih ihana Winnie, Kiyomista oon joskus itsekin haaveillut! <3
    Ja itsekään en ollut huomannut tuon päähineen yksityiskohtia, niin söpö!
    Innolla odotan lisää kuvia hänestä, niin nätti malli

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html