1.1.23

Nukkevuosi 2022

Moikka ja Hyvää Uutta Vuotta 2023 kaikille! ♥ Perinne jatkuu vahvana, tässä siis 2022 vuosikatsaus nukkejen suhteen. Linkit aiempiin nukkevuosi postauksiin löytyy lopusta!

Mitä nukkeja minulle saapui 2022?
Ensimmäisenä mulle saapui jo tammikuussa 2022 Azone Ex Cute Star Sprinkles Limited Edition Moon Cat Chiika. ♥ Tämä neiti sai nimekseen Chikae. Oon jo pidemmän aikaa halunnut Chiikan näistä Azonen nukeista, mutta vastaan ei ole tullut niin kivaa Chiikaa että olisin halunnut sen vielä hankkia, kunnes sitten tämä julkaisu tapahtui. Hänen asu ja kaikki hänessä on niin suloista, että oli vain pakko saada hänet! Chikae on nyt mun kolmas Azone nukke.
 
 Seuraava nukke tuli mulle syyskuussa, hän on Dal Drta, joka sai nimekseen Data. ♥ Tämä nukke on ollut pitkään mun toivelistalla ja 2022 viimein hänet hankin ja oon kyllä ollut niin iloinen hänestä! Hän on just niin söpö kun osasin ajatellakkin. Nyt vaan pitäisi hankkia jotain kivoja ja söpöjä asuja hänelle lisää!

 Viimeinen nukke vuodelle 2022 oli Pullip Kiyomi, hänen nimeksi tuli Winnie. ♥ Tämän nuken hankinta ei ollut suoranaisesti niin isosti suunniteltu, vaikka se onkin mun haaveissa pyörinyt on-off pitkään. 2022 kuitenkin päädyin hänet hankkimaan, koska se oli Pullip Stylessä alennuksessa, niin ajattelin että miksipäs sit ei? Hän on kyllä super suloinen!
 
Mitä nukkeja, figuureja, re-menttejä tai poneja olen tilannut/ennakkotilannut vuodelle 2023?
Tälle vuodelle tänne on tulossa Nendoroid Rilakkuma. ♥ Tykkään Rilakkumasta hahmona ihan kamalasti ja olen katsonut myös sen Netflix sarjan mikä tästä on tehnyt niin näiden asioiden innoittamana päätin ennakkotilata hänet. ^^ Rilakkuma on tulossa tänne maalis- tai huhtikuun aikoihin.

Figuureista täytyy sanoa vielä sen verran, että aluksi mua kiinnosti kovasti ennakkotilata Nendoroid My Melody ja ehkä se Kuromi, mutta en tosiaan kerinnyt niin tehdä, kun kaikki ennakkotilaus "paikat" oli jo menneet. Menivät kaiketi ilmeisen nopeasti Amiamilla ainakin. Nyt jälkeenpäin ajateltuna, ei ne ollutkaan niin kivoja, ehkä ihan hyvä, että en kerinnyt ennakkotilata. Rilakkuma ilmestyi sitten näiden jälkeen minkä takia oikeastaan totesinkin, että enpä taidakkaan enää sitä My Melodyä kaivata. ^^' Rilakkuma on mulle siis hahmona tärkeämpi.
 
Nukkehaaveet ja suunnitelmat vuodelle 2023? 
 Täytyy rehellisesti sanoa, että en osaa yhtään sanoa aionko hankkia yhtään nukkea nyt 2023. Haaveita toki on, mutta toteutuminen on täysin auki, että pystyykö rahatilanteen takia hankkimaan mitään. Isoin haave on kuitenkin mulla tässä edelleen Cocoriang Shifty, se on vaan niin suloinen, että on jäänyt mieleeni päällimmäisenä pyörimään. En kuitenkaan uskalla sanoa, että tuleeko sitä tänne 2023 ollenkaan, mutta haaveena se silti on.

Muina haaveina, jotka on tasoa "no jos se ilmestyy myyntiin sitten kun on hyvä rahatilanne ja sen voi hankkia, niin sitten ehkä hankin" -tyyppisiä nukkeja on esim. Taeyang Koichi ja Pullip Lunatic Queen. Ne ei ole semmosia "pakko" hankinta nukkeja, mutta ovat mielessäni pitkään pyörinyt. Oon välillä odotellut, että jospa ne ilmestyis jonnekkin ok-hintaan mut ei ole näkynyt ainakaan silloin kun olisi ollut mahdollisuus hankkia.
 
Muut hankinta haaveet keskittyy lähinnä Figuureihin, My Little Poneihin tai Re-mentteihin, joita tulee ehkä 2023 jokunen hankittua, mikäli niitä osuu kohdalle sopivaan aikaan ja hintaan. Nukeille kenkiä ja vaatteita kaipaan aina lisää, niin toivon että niitä tulee hankittua nyt tänäkin vuonna.
 
Millainen nukkevuosi 2022 oli?
 Alkuvuosi oli mulla tosi hiljaista, mutta se johtui puhtaasti siitä, että alotin juuri uuden työn ja se vei paljon aikaa ja totuttelua näin vuoden alkuun. Ponien suhteen mulla oli tosin tosi kiva alkuvuosi!
 
2022 vuoden syksy taas oli ehkä parasta aikaa nukkeilussa mulle pitkään aikaan, sen voi myös huomata mun useista postauksista mitä tein elo-lokakuu välillä. Mulla oli tosi rankkaa aikaa mun elämässä sillon, mutta tuntui, että pääsin siitä läpi mun nukkejen ansiosta. Rankalla ajalla en tarkoita sitä, että mulla ois mennyt elämässä mitenkään huonosti, mutta mulla oli vaan henkisesti tosi raskasta just silloin. Aiempina vuosina myös oon ollut vähän pettynyt mun syksyn vähäisiin kuviin, niin tuntuu että otin 2022 syksyllä takaisin sen aiempien vuosien postauksien vähyyden. Kuvasin myös paljon semmosia nukkeja, mitä en niin usein kuvaa mikä oli tosi kivaa. Tuntui niinkuin olisin saanut paljon "uusia nukkeja", vaikka ne kaikki oli vanhoja ja tuttuja, näin ne vaan ihan uusin silmin tuolloin.

Oon myös tosi tyytyväinen siihen miten paljon kuvasin mun Monster High -nukkeja 2022. Mun MH -nuket on siis jääneet ihan liian vähälle huomiolle ja nyt viimein otin itseäni niskasta kiinni ja päätin ottaa heistäkin kuvia. Toivon, että tämmöinen jatkuisi aina silloin tällöin, koska mun Monsterit on mulle myös tosi rakkaita. ♥
 
Tässä välissä on aina ennen ollut otsikko "Tässä lista ja linkit postauksiin mahtavista miiteistä joissa olin", mutta koska 2022 en ollut yhdessäkään miitissä ajattelin, että voisin postata tähän sitten mun suosikki kuvaushetket/reissut 2022 vuodelta:
 
 
 
Tähän loppuun vielä muutama suosikki kuvani vuodelta 2022!






































 

 


 
 
 

 



 
2021: https://sininnukkeblog.blogspot.com/2022/01/nukkevuosi-2021.html

Kiitos kun katsoitte ja Hyvää Uutta Vuotta 2023!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html